Lyta Babylon 5, Battlestar Galactica és Star Trek oldala
Fejléc
 
Online látogatók
sci-fi fan van itt.
 
Icon
 
Menü
 
Születésnapok
 
Gyüjteményeim
 
Star Trek
 
Star Trek VOYAGER
 
Star Trek DS9
 
Star Trek TNG
 
Star Trek TOS
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Kedvenc Gportálos oldalaim
 
Kedvenc linkjeim
 
Conok, találkozók
 
Szavazás
Az "új" sorozatok közül melyik a kedvenced?

Discovery
Picard
Strange New Worlds
Lower Decks
Prodigy
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
TNG epizód ismeretetők
TNG epizód ismeretetők : Negyedik évad

Negyedik évad


01. Két világ legjava 2. rész
Best of Both Worlds Part II

A Borg útban a Föld felé elpusztítja a Csillagflotta jelentős részét. Rikernek egy ügyes manőverrel sikerül elfognia Locutost, a Picardból lett Borgot, és a közte és a Borg egység között levő kapcsolat segítségével Data megállítja, majd megsemmisíti a Borg hajót.


02. Család
Family

Miközben az Enterprise nagyjavítását végzik a Föld körül, Picard hazalátogat szülővárosába, és kis híján feladja karrierjét a Borg általi elrablása okozta trauma miatt.


03. Fivérek
Brothers

Data minden érthető ok nélkül átveszi az Enterprise irányítását, és egy lakatlan naprendszerbe irányítja, majd elhagyja a hajót. Mindez haldokló apja hívására történik, aki egy ajándékot akar átadni Datának. Azzal azonban nem számolt, hogy Lore is észlelte a hívást.


04. Emberré válás
Suddenly Human

Egy szerencsétlenül járt hajó fedélzetén egy földi származású fiatalemberre bukkan az Enterprise legénysége. Mint kiderül, a fiú régóta él az idegenek között, de bizonyos jelek arra utalnak hogy nem bántak túl jól vele. Ezért Picard nem hajlandó visszaengedni nevelőapjához, aki erre azzal fenyegetődzik hogy újra kirobbantja a háborút az UFP és a népük között.


05. Nem feledünk
Remember Me

Wesley a görbületi hajtóművel kísérletezik a gépházban, és véletlenül létrehoz egy görbületimező-buborékot, amelyben létrejön az univerzum másolata, és amelybe - tudtán kívül - bekerül Crusher doktornő is. A probléma csak az hogy a buborék zsugorodik, a benne levő látszatuniverzum darabjai lassan semmivé válnak, és ez vár a doktornőre is, hacsak nem sikerül kimenteni.


06. Hagyaték
Legacy

Egy mentőakció során az Enterprise megérkezik az elhunyt Yar hadnagy szülőbolygójára, s hamarosan találkoznak Yar húgával, aki látszólag segít nekik a mentésben a még mindig anarchia uralta bolygón, azonban mint végül kiderül, csak saját céljaira használja ki a helyzetet.


07. Becsület, kötelesség, család
Reunion

Miközben Picard, akit a Klingon Nagytanács haldokló vezetője Utódlás Bírájává nevez ki, megpróbálja eldönteni hogy a két jelentkező közül ki kerüljön hatalomra, kiderül hogy az egyik családnak jelentős része volt abban az eseményben ami miatt Worf apját, Mogh-ot megfosztották becsületétől.


08. Befejezetlen jövő
Future Imperfect

Riker, miután az ő szemszögéből nézve felderítőcsapatát épphogy kimentették egy veszélyes helyzetből, hirtelen tizenhat évnyire a jövőben találja magát, mint kiderül egy vírusfertőzés okozta amnézia miatt. Ám valami nincs rendben ezzel a jövővel, s mikor Riker jobban utánanéz a dolgoknak, rá kell jönnie hogy valójában romulan fogságba esett. De ez az illúzió sem tart sokáig...


09. Az utolsó küldetés
Final Mission

Miután elfogadták Wesley jelentkezését az Akadémiára, Picard magával viszi a tiszteletbeli zászlóst egy diplomáciai küldetésre. Útközben azonban balesetet szenvednek, kényszerleszállást hajtanak végre egy sivatagbolygón, és végül Wesleyre hárul a feladat hogy életben tartsa a súlyosan sérült Picardot, míg rájuk nem találnak.


10. Vakok földjén, a félszemű
The Loss

Troi minden előjel nélkül elveszti empatikus képességét, ezért majdnem lemond tanácsosi posztjáról, miközben az Enterprise megállíthatatlanul sodródik egy pusztító erejű kozmikus jelenség felé, látszólag minden ok nélkül. Végül kiderül hogy a két jelenség összefügg, és a helyzetet épp Troi menti meg, ezáltal visszanyerve előbb önbizalmát, majd empatikus képességeit is.


11. Egy teljesen átlagos nap
Data's Day

Miközben Data az igazi örömapa helyettesítésére készül egy barátja esküvőjének okán, újabb leckét kap emberi érzelmekből, és a levont tanulságokat naplójában rögzítve elküldi azt egy ádáz ellenségéből lett barátjának, aki viszont az android-lét megértésén fáradozik.


12. A háború áldozata
The Wounded

Az Enterprise-nak meg kell állítania egy UFP hajót, ami cardassiai teherhajókat támad és semmisít meg, cardassiai felségterületen. Az ügy először személyes bosszúnak tűnik a hajó kapitánya részéről a cardassiaiak által megölt családjáért, ám végül kiderül hogy ennél lehet hogy jóval többről van szó.


13. Az ördög járandósága
Devil's Due

Egy UFP kutatócsoport kér segítséget az Enterprise-tól, amely csoport egy olyan bolygón tartózkodik, ahol káosz uralkodott el, mert a lakosság ősi történeteiben az szerepel hogy elődeik szerződést kötöttek az ördöggel, aki hamarosan el fog jönni behajtani a tartozást. A helyzet nevetségesnek tűnik, de nagyon is komollyá válik, mikor a rettegett lény valóban megérkezik, s látszólag minden jel arra mutat hogy az, akinek vallja magát. De mint kiderül, csak látszólag...


14. A rejtély kulcsa
Clues

Egy különleges térség, és az ott észlelni vélt föld-típusú bolygó megvizsgálása közben az Enterprise áthalad egy instabil Wormhole-on. Az utazást egyedül Data vészeli át eszméletvesztés nélkül, és arról tájékoztatja a többieket hogy mintegy harminc másodpercig tartott az egész. Azonban egyre több jel mutat arra hogy ennél több idő telt el, ám Data makacsul kitart az egyre nyilvánvalóbb hazugság mellett, és mikor rákérdeznek miért, az android azt válaszolja, Picard parancsát teljesíti.


15. Kapcsolatfelvétel
First Contact

Egy, az első kapcsolatfelvételt előkészítő felderítő-akció kis híján végzetes kimenetelűvé válik a sebészeti úton a bolygó lakosaihoz hasonlatossá tett Riker számára, mikor egy utcai verekedésbe keveredve elveszti az eszméletét, és egy kórházban tér magához, ugyanis fény derül "földönkívüli" származására, és a kormány minden eszközzel igyekszik szóra bírni, még attól a lehetőségtől sem riadnak vissza ha esetleg eközben megölik.


16. Találkozások
Galaxy's Child

Az Enterprise főkonstruktőre, akinek szimulációjába LaForge annak idején szerelmes lett, a hajóra jön hogy megvizsgálja a fedélzeti rendszereken végrehajtott változtatásokat, és eközben alaposan kiábrándítja magából LaForgeot. Az Enterprise hamarosan veszélybe kerül, ugyanis felfedeznek egy, az űrben létező élőlényt, de kénytelenek megölni azt, mikor a hajóra támad. A lény azonban utódot várt, és miután az utódot a világra segítik, az anyjának gondolva a hajót fogyasztani kezdi az energiáját, LaForge és a főkonstruktőr pedig kénytelenek összefogni hogy megmenthessék a hajót.


17. Szemek a sötétben
Night Terrors

Az Enterprise egy eltűnt UFP hajó nyomára bukkan, a fedélzeten egyetlen telepata túlélővel, aki azonban elvesztette minden kapcsolatát a külvilággal. A hajó egy ismeretlen erő csapdájába esik, és mintha ez még nem lenne elég, a legénység képtelen aludni, pontosabban álmodni, Troi kivételével, akit azonban rémálmok gyötörnek és félő hogy hamarosan olyan állapotba kerül mint a másik hajó túlélője.


18. A rejtőzködők
Identity Crisis

Egy évekkel ezelőtt elpusztult kutatóállomás esetétnek kivizsgálásában részt vett tisztek hirtelen elhagyják szolgálati helyüket, és siklókat lopva elindulnak valahová. A csapatból már csak ketten maradtak akiken nem vett erőt a furcsa törekvés: az egyik LaForge, a másik pedig egy régi bajtársa, aki az Enterprise-ra jött hogy közösen derítsék ki az eltűnések okát. Azonban mikor már épp nyomon vannak, ők is áldozatul esnek a bennük szunnyadó erőknek.


19. Az N-edik hatványon
The Nth Degree

Az Enterprise egy ismeretlen eredetű szondára bukkan, és miközben a legénység két tagja egy siklóból megvizsgálja, a szerkezet egy pillanatra életre kel. A vizsgálatot végzők egyike ezután káprázatos elmebeli képességekről tesz tanúbizonyságot, végül összekapcsolva magát a hajó számítógépével, egy teljesen új meghajtórendszert hoz létre, hogy ismeretlen messzeségbe röpítse vele az Enterprise-t.


20. Á(l)mor
Qpid

Az Enterprise egy archeológiai konferenciának ad otthont, Picard legnagyobb örömére. Feltűnik azonban két régi ismerős: az egyikük az a nő akivel Picard egy szabadsága idején ismerkedett meg, a másik pedig Q, aki Robin Hood történetének díszletei közé áthelyezve a tisztikart, arra igyekszik rákényszeríteni Picardot hogy ismerje be: igenis, szereti azt a bizonyos nőt.


21. Inkvizíció
The Drumhead

Egy szabotőr és áruló felkutatására kiküldött vizsgálóbíró elvakultságában végül magát Picardot is árulással vádolja.


22. Mindvégig élni
Half a Life

Egy tudósnak, aki bár azon dolgozik hogy megmentse rendszerük napját a nóvává válástól ugyanúgy végre kellene hajtania a társadalmuk által megkövetelt öngyilkosságot mint bárki másnak. Ez azonban nem csak Picardnak, de a hajón tartózkodó Lwaxanának sem tetszik, még akkor sem ha az ellenszegülés végzetes következményekkel járhat.


23. Test vagy lélek?
The Host

Dr. Crusher beleszeret egy nagykövetbe, akinek feladata az lenne hogy összebékítsen két, a háború küszöbén álló fajt. Azonban a dolog nem megy fegyveres összetűzések nélkül, melyek egyikének a nagykövet is majdnem áldozatul esik, s ekkor derül ki hogy tulajdonképpen nem egy, de két személyről van szó, egy humanoid hordozóról, és egy, a benne rejtőző szimbiótáról, Crusher pedig nem igazán tudja eldönteni, melyikükbe is szeretett bele.


24. A lélek tükre
The Mind's Eye

LaForge ideiglenesen a romulanok fogságába esik, akik a VIZOR-jához tartozó beültetések felhasználásával engedelmes gyilkossá kondicionálják, majd visszajutatják az Enterprise-ra anélkül hogy bárki is tudná mi történt. Teszik mindezt azért hogy háborút robbantsanak ki a klingonok és az UFP között, amiből persze ők is profitálhatnak.


25. Elvileg
In Theory

Data újabb emberismereti kísérletbe kezd, ezúttal a párkapcsolatok terén, és ennek érdekében egy időre összeköltözik a legénység egy meglehetősen csinos nőtagjával, aki egyébként vonzódik is hozzá. Az Enterprise eközben egy különleges gázködöt vizsgál ám hamarosan megmagyarázhatatlan jelenségek kezdődnek a hajón, melyek végül halálesetekhez vezetnek, és melyekről kiderül hogy a gázköddel vannak kapcsolatban.


26. Családok és Birodalmak
Redemption

A Klingon Birodalomban elérkezett az idő hogy a Nagytanács új vezetője elfoglalja posztját, ám Picardnak az Utódlás Bírájaként hozott döntésével nem mindenki ért egyet. A Birodalom a polgárháború küszöbén áll, Worf pedig elérkezettnek látja az időt arra hogy megpróbálja visszaállítani családja becsületét, ezért csatlakozik testvéréhez, a kormányerők oldalán.

 
Óra

 
Naptár

 
Videók
 
Icon
 
Babylon 5
 
Crusade
 
Saját képek
 
Icon
 
Battlestar Galactica
 
Extrák
 
Fanfickek
 
Számláló
Indulás: 2004-03-18
 
Szólj hozzá
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
 
Lábléc
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal